Doris♥

Doris promenad idag igen :D Åhhh Jag ÄLSKAR den hunden♥
Jag passade på att fota lite ur olika vinklar och med olika ljus för att få bättre syn på hur hon såg ut och hur skuggor föll på henne... Sen kom jag hem, åkt och köpte katmat, gick ut å säljde korv för att sist men inte minst, sätta sig framför datorn, kolla på 1 avsnitt av CSI Las vegas♥ Och måla♥ Såhär blev resultatet :)
Ganska så nöjd faktiskt♥
Kram Tuvizzen♥
1 Anonym:

skriven

Brukar du vara på kättilsröd andra dagar förutom när du rider på onsdagar vilka dagar är det då? :)
Är du där torsdagar tex eller fredagar

Svar: Hejsan du :) Ja, jag brukar vara där fredag & lördag. Fredag & söndag. Lördag & söndag eller fredag, lördag & söndag :) Sen händer det ju självklart att jag är där andra dagar också :) Kram♥
Tuvizzen

Kommentera här: