Fredag på Bjuröklubb

Igår var vi på Bjuröklubb, som vi åkte till i förrgår. Farfar åkte in till Umeå tidigt på morgonen för att jobba så det var bara jag, farmor och hunden Noel :)
Vi planerade att gå ut på en blåsig men solig promenad på ca 1 timma. Men när vi kom hem igen hade det gått 3 timmar! Vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag togg 200+ bilder under promenadens gång, men 'bara' 147 bilder blev bra och finns kvar. Så nu har jag tankat över alla dem från farmors mobil (som har jätte bra kamera) till farmors dator och sitter nu och kollar igenom alla på större skärm. Så om ni orkar kolla allt, ha så kul (det finns en del riktigt fina bilder) och orkar du inte det så är det ditt eget val :)
Vill du låna bild så måste du säga till!
Hoppas ni gillar bilderna! :)
 
Hoppas du gillade bilderna ifall du orkade kolla igenom allt :)
Kram Tuvizzen <3
1 Anima:

skriven

Gud vilka vackra bilder, önskar jag var lika duktig och vilken sötnos hunden verkar vara. ^^

Svar: Tack, verkligen! Själv önskar jag att jag var duktigare och hade en riktig systemkamera då dessa är tagna med mobil... Ja, Noel är sjukt gullig <3
Tuvizzen

2 Emelie:

skriven

Gud vad vackra bilder du tar, du har talang! Jätte fint och fin blogg också :)

Svar: Tack så jätte mycket, verkligen!Många kramar till dig <3
Tuvizzen

3 Koffe - fotograf - youtuber - bloggare:

skriven

Åh vilka härliga bilder! Vilket fint väder ni hade ändå, ser ju himla friskt ut! Lite kallt kanske men fint :)

Svar: Ja vi hade jätte tur med vädret! För en göteborgare som man är kan jag nog säga att jag tyckte det var lite kallt... Men för att vara den tiden på året uppe i norrland så var det väldigt varmt :)Kram
Tuvizzen

Kommentera här: