Glada Nyheter För Er Läsare!

Angående det här med min flytt till Nouw.com så måste jag säga att min "hemlängtan" hit till Blogg.se är väldigt stor då det är en ny bloggplats för mig och jag är inte van än. Det är älskade Blogg.se som har lärt mig att blogga och det är här jag har alla mina läsare/följare..
Så jag har bestämt mig för att blogga både här och där, med exakt samma blogginlägg (allas våran älskade "copy & paste")
Så du själv får välja om du vill kolla inlägget via Nouw.com eller Blogg.se.
Om ni kollar via Nouw så heter jag www.nouw.com/tuvagahnström och om ni kollar via Blogg.se så aa, ni är ju här nu ;)
Om du själv bloggar på Nouw.com och använder Blogkeen (Som blogg.se's Bloglovin') så får ni gärna söka upp mig och trycka på Prenumerea knappen :)
Puss på er!
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: