Ridningen nu <3

Nu ska jag strax dra iväg till Kättils och rida, jag har ingen aning om vad vi ska göra idag, så om någon vet, informera mig tack :)
 
Jag hyr ju Trolle för tillfället men känner ärr Kättils är inte det roligaste stället att hyra häst på, det är klart att jag ju känner alla där och det är i princip mitt andra hem där jag har växt upp.. Men man får nästan inte göra något längre, ingen galopp ute för det är för hårt, inte hoppa, inte rida mycket i paddocken. Börjar kännas som att man betalar 800kr/mån för att åka upp och mocka och ibland ta en tråkig ridtur på 30-40 minuter.. Nej jag söker nytt nu.
Söker något där jag har mer fria tyglar sålänge jag sköter mig, vilket jag såklart gör.
 
Har hittat en fin arapkorsning i Säve som jag tror att det kan bli något med! Jätte duktig och mysig häst enligt ägaren så jag hoppas på en provridning snart då jag mejlat lite med ägaren i några dagar. Det bästa med denna hästen, förutom att den passar mig perfekt, är att den står i ett stall som ligger typ 50 meter ifrån det stallet där Melinda har sin häst så vi kan rida tillsammans :D Hoppas, Hoppas, Hoppas verkligen att det blir något med denna hästen!
 
Måste åka nu så håll tummarna för mig så ses vi snart
Kram Tuvizzen <3
1 daniellalopez.blogg.se:

skriven

Oj vad dyrt de är..!

Svar: Ja jag vet, det är därför jag söker annat :)
Tuvizzen

Kommentera här: