Dans I Mitt <3

Igår var jag med Dessan hela dagen :) Först i skolan såklart, sen hängde jag med henne till hennes mamma för att hon skulle packa kläder och smink & sånt. Så vi drog hem till hennes pappa och lämnade grejerna. Sen gick vi hem till mig och lyssna på musik, snackade, käkade och bara chillade lite innan vi skulle till Tuve vallen och titta på Abdi & Abdullahs träning. Sen åkte vi till fritidsgården och dansade! Såååå skönt att dansa igen! Har inte gjort det sedan Torsdag förra veckan så har typ haft dans abstinens ett tag nu. Jag var på horseshow i Fredags och på Lördag & Söndag är fritidsgården stängd. Jag stukade foten i Söndags på väg hem från stallet så jag kunde inte dansa på Måndag och Tisdag pga foten och i Onsdags var det ju ridskola så Torsdag var första dagen ledig.
Nu ligger jag vaken i sängen och ska gå upp när jag har skrivit klart detta för att åka till Dessan där jag måste vara senast kl 8 för att följa med henne till blå stjärnan och stötta henne när hon ska avliva 2 av sina katter :(
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: