Andar, spöken och övernaturliga saker

Tror ni på spöken/andar och övernaturliga saker?
Jag gör det. Jag har också alltid gjort det. På grund av flera olika händelser. Händelser som jag bara berättar för de jag litar allra mest på.
Tro mig nu, eller tro mig inte, gör som du vill. Men jag kan se, höra och kommunicera med andar. Jag känner deras närvaro och känna ifall det är goda eller onda andar.
Jag tror på massa övernaturliga saker. Jag tror också på Reinkarnation, alltså återfödsel. Jag tror på att nästan alla människor har levt minst ett tidigare liv. Jag tror att alla tidsepoker existerar i nuet men i olika dimensioner. Jag tror på att man genom drömmar kan se in i framtiden, då detta har hänt både mig och vänner.
Vad tror du på?
Kram Tuvizzen <3
1 Fani Ahl:

skriven

Tror också på andar! Eller ja, vet inte om jag ska kalla det "tro" när jag tycker mig se dem ibland :o

Svar: Du har helt enkelt en känsla/vetskap om att de finns?
Tuvizzen

2 tommy:

skriven

hej jag har haft några svarta skuggvarelser skuggpersoner shadowpeople efter mig är dom goda eller onda kan du tjäna det? häftigt att du kan veta sånt =)

Svar: andar finns i lite olika färger/nyanser. olika färger representerar olika känslor. Mörkt röda representerar stark ilska medan ljusröda/rosa representerar kärlek. Gröna representerar saknad och blåa representerar lätt sorg/ledsam död. Vita andar är 99% av gångerna goda andar som inte vill något ont. Svarta andar är de som är svårast att tolka, de är antingen onda pga stark ilska/hat eller goda och vill inget ont pga att de är ledsna, de har en stor sorg som tynger ner dem. För att kunna känna av om det är en ond eller god ande så måste jag själv vara i närheten av anden så detta är tyvärr så mycket jag kan hjälpa dig.Ja men visst är det :)
Tuvizzen

3 tommy:

skriven

tack för beskrivningarna iallafall

Svar: varsegod! Har "skuggpersonerna" inte gjort något mot dig eller folk i din närhet så gissar jag att det är goda andar som är med dig för att skydda och vaka över dig :)Kram Tuvizzen
Tuvizzen

4 Fani Ahl:

skriven

Precis! Men ser dem inte ofta, utan jag "känner" dem oftare i närheten 3: Men min morfar har typ berättat om när jag var liten och sa att jag såg min döda morbror och sånt :o

Svar: Det är ju faktiskt mer vanligt att små barn ser, hör och pratar med andar. Vet inte varför det är så men många barn kommunicerar med andar som små och tappar sedan den förmågan när de blir äldre. Jag har glädjen att ha kvar den förmågan och det verkar du ju också ha :) Var glad för det!Kram Tuvizzen
Tuvizzen

5 Anonym:

skriven

Jag känner inte andar:O

Svar: Alla gör inte det
Tuvizzen

6 alicia:

skriven

Själv känner jag inget, men mamma o min 5 åriga syster gör!

Svar: Som jag sagt till många andra så kan ju inte alla känna det, och det är allra vanligast att små barn känner/ser saker, men det kan försvinna när dom blir äldre. Kram Tuvizzen
Tuvizzen

Kommentera här: