Stressigt liv <3

Nu har det gått et bra tag sedan jag bloggade sist, anledningen? Jag har varit sjukt stressad det senaste och har varken haft ork eller tid att kolla in på bloggen. Men jag ber om ursäkt för det!
Jag kom hemför exakt 2 veckor sedan och blev då hämtad av bästa Destiny på Landvetter flygplats.
Redan första skoldagen blev det fullständigt kaos, A slog E och typ 5-6 tjejer var på E´s sida (INTE jag!) Usch på E hatar henne! Men iaf, E anmälde till typ alla lärare och överdrev och gjorde en sjukt stor grej av det, så A blev avstängt till Torsdagen.
Tisdag hände detta:
M gav sin elcigg till F och precis när hon provade så går CC förbi, så F får en utskällning och berättar att M gav den till henne. Men när CC kommer då ska ju M självklart säga "Den är inte min! Jag fick låna dn av en annan person som hade lånat den av sin kompis bror" eller nått liknande. Och sen försöker hon lägga skulden på Destiny som inte har ett j*vla skit med saken att göra, så när jag skällde ut henne (inför typ hela klassen på SO lektionen, försökte hon få mig att gå med på att lägga skulden på Casper. Jag bah Dafuq tror hon liksom?! Hon måste lära sig att ta skiten själv!
så när jag 2 timmar senare frågar henne om hon har erkänt så påstår hon att hon har snackat med CC och att allt var lugnt... IN YOUR DREAMS B*TCH.
Så jag stöter på CC i bamba och frågar då om M har erkänt, och CC fattar ingenting.
jag blir den som erkänner åt M och skit, pallar inte skriva allt för är fortfarande sur på M.
Musikalen.
Vi har satt upp föreställningen "Skönheten och odjuret"
VA?! tänker ni kanske nu, för jag hoppade ju av musikalen.. Men jag hoppade in igen, och det är jag glad för! Det är jätte kul att stå och läsa inför stor publik och verkligen få känna på skådespelar livet.
NÖJD! Är allt jag kan säga.
Men vi har tränat Måndag och Tisdag hela skoldagarna och då är man ju självklart jätte trött och spänd när man kommer hem, och på Onsdag förmiddag hade vi våran första föreställning.
Vi hade två föreställningar i Onsdags och fyra i Torsdags. På Torsdagen hade vi två under skoltid och två på kvällen så man kom ju hem vid halv nio tiden.
På torsdag kväll lyckades jag få mamma och pappa att gå med på att låta mig sova hos Claudia, det var mysigt och jag rivs verkligen med både henne och hennes familj.
Love U Claudia <3
Vi vaknade vid halv 8 (?) kanske..Och så kom vi för sent.. såklart... men skit i det.
Fredagen flyter på som vanligt men sjukt tråkigt med vanliga lektioner igen!
Det var allt jag hade att säga just nu så hörs vi snart igen.
Kram Tuvizzen <3
 
 
 
1 enklaknep- inspiration för briljant bloggare :

skriven

För en elcigg, drama drama. Låter verkligen som att du har haft fullt upp för att hinna med bloggandet.
Hoppas på fler uppdateringar i framtiden :)

Ha en fantastisk dag

Svar: Ja verkligen drama! M är inget att lita på när något händer... men men, sånna människor finns ju tyvärr!Jadå, nu ska det komma massor av uppdateringar för att få igång bloggandet igen, och för att komma ikapp dessa 2 veckor av ickebloggande!Tack detsamma <3
Tuvizzen

Kommentera här: