Oaktiv

Nu ska ju jag upp till Umeå i lite drygt en vecka och jag sitter i luften om bara 4,5 timmar!
Men att vara där kommer göra mig väldigt oaktiv på bloggen. När jag landar ska jag försöka få låna en dator och kolla in igen, men på fredag åker vi till Åsele och där finns det inget internet, så om jag får internetuppkoppling nån gång kan jag försöka checka in här men jag kan inte lova något med min cp mobil. Men när jag kommer hem igen, helgen nästa vecka, så blir det bildbombning och inlägg om veckan i skidbacken :)
 

Kram Tuvizzen <3
1 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

Härlig blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tack :)Självklart har jag det! Jag fixar nu direkt så att jag följer dig.
Kram Tuvizzen <3
Tuvizzen

2 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Super, följer dig nu! :)

Svar: Jag ber om ursäkt för att jag inte har hunnit följa dig än men mitt internet på mobilen strulade lite, men nu har jag en dator framför mig så nu ska det gå att fixa :)
Tuvizzen

Kommentera här: