Today♥

Idag så blir det ingen ridning! Viggo måste ju få vila i alla fall 1 dag ♥ Men hästar och stall blir det ändå!! Kan ju inte leva utan det♥
Jag ska strax cykla till Amanda och vi ska nog mest göra typ ingenting hemma hos henne :) SKÖÖÖÖNT!! Efter kräftskivan igår så är jag ju inte lite trött xD
Sen ska jag följa med henne till stallet i Torslanda som hon rider på :)
 
Jag funderar på om jag ska flytta min blogg till Nattstad... Vad tycker NI? Det är NI läsare som bestämmer! Jag vill att ni ska tycka att det är kul å läsa min blogg! Så skriv i en kommentar här eller på min Instagram: tuva_love om ni tycker att det är en bra ide eller inte :)
 
Här kommer förresten bilder på mina målade naglar :) Både de jag gjorde igår och det jag gjorde för några dagar sedan ♥
 
 
Några dagar sedan!
 
Igår!
 
Nu ska jag hem te Amanda så bye bye och glöm inte kommentera ♥
Kram Tuvizzen♥

Kommentera här: