Feeling Very Very Good From Yesterday♥

I går var en sjuuukt bra ridlektion! Kicki var ju självklart bästaste ridläraren som finns!! Jag fick Viggo bebisen♥ ( Ville ha han eller Krabban)
:D
Han var jätte duktig men liiite stel... Som oftast!!
Han ställde sig fint och var uppmärksam på mina hjälper ♥  BÄSTA BEBISEN
Han var rätt så pigg i traven... Men ovanligt trög i galoppen :/ Så där blev det 2-punktsits och kämpa som gällde :P
Men trots galoppen så var det helt klart bästa ridlektionen på Viggo någonsin!! ♥♥♥
Jag.. VI fick väldigt mycket av ordet "bra" sooo, I'm Proud!!♥
 
Nu hade jag tänkt måla naglarna... för när jag har bloggat färdigt nu så kommer jag ha as tråkigt och PLL har sesongs paus och börjar igen i Oktober :'( ;)
 
 
 Först på med "Base coat"
 
Sedan Blå/Lila nagellack
 
Sen ett silverglitter på :)
 
Och sist men inte minst! Ett "överlack"
 
Oooock Klart♥
Resultatet kommer sedan ;)
Kram Tuvizzen♥
1 Susanna Maria J:

skriven

Så fina lack :)

Svar: Tack Susanna :)
Tuvizzen

Kommentera här: