Bebisen igår♥

Världens mysigaste ponny!! Igår så blev det te å rida "Jenny" vi körde lite dressyr... han var väldigt ovillig och stel :/ ... Men när jag efter en massa trav sätter honom i samlad galopp är det knappt så att han kan hålla sig från att slita tyglarna ur händerna på mig och rusa iväg i full galopp ;) Och jag känner verkligen att han behöver få sträcka ut riktigt ordentligt i full galopp! Så jag rider "Lennart" också efter "Jenny" och låter honom springa nääästan så snabbt som han vill uppför en lång men ganska osluttande backe :D Sååååååå Kul♥
Sedan innan jag travar och skrittar av honom så rider vi ner till backen bakom stallet som den kallas, Jag lättar på tyglarna och han flyger iväg! Gud så mycket som han njuter av att få springa springa och springa i full fart!! BEBISEN!!!♥♥♥
Några bilder från boxen blev det också men inge från ridturen tyvärr :/ :)
Tröttisen xD han gäspade jätte mycket i boxen... HAHA♥
 
 
Älskar den hakan♥♥ Min drog ;)
 
 
Fiiinaste facet i världen♥
 
 
Bebisen♥♥
 
 
Han räcker ut tungan xD♥♥♥
 
 
Öjonen fjamåt♥
 
 
Och här kära vänner har ni en väldigt bra kartbild av sverige xD♥ Finaste mulen i vääärlden♥
 
 
Å så lite klia på tassarna♥♥♥
 
Kram Tuvizzen♥

Kommentera här: