Rummet <3

Ska göra om mitt rum snart :) Antagligen i samband med att vi fixar stugan. Jag ska flytta min säng så att den står på kortsidan och mitt hörnskåp ska stå bredvid huvudändan av sängen så att det blir lite instängt och mysigt! Sen på väggen vid huvud ändan så ska jag och mamma göra en lapptapet... Alltså, om man åker till nån tapetaffär så kn man be om tapetprover som är fyrkanter, sen sätter man ihop dem på väggen :)
Jag ska skaffa en stor garderob och ett nytt skrivbord... Eller, det ska vara ett vanligt bort med plats under för nån låda och så ska jag ha massa hyllor över. Mitt smink ska in i hörnskåpet och bokhyllan ska tapetseras/ målas om men den får nog stå kvar. Sen ska jag kanske få nytt golv också så jag slipper mitt fula blå gråa golv som jag råkat spruta glansspray på så att man typ inte kan gå där xD
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: