Kommer Inte Kunna Gå På Typ Flera År!!

Ridlektionen idag var hemsk! Rolig, men hemsk. Vi red utan stigbyglar och jag hade Figaro... Behöver jag säga mer?
Aja... Han var lat.. Vilken förvåning. INTE! Och jag red i andra gruppen också.. (den mest avancerade) Gissa om jag har ont eller?
När vi satt av så sa Kicki "Ihop med benen så gör vi några squats... Yeah sure, In your dreams !
Hur hårt jag än pressade och tryckte så sa mina ben ett klart och tydligt NEJ! Det närmaste jag kom "ihop" var typ 3 decimeter... Yippie, eller inte!
Och nu protesterar mina ben mot att behöva röra sig också, Tack så mycket lite mina älskade ben...
Jahaja det var dagens lektion det... nu.. Back To School.. (imorrn visserligen men aja)
Skolan idag var rätt så kul iaf. Jag börjar med bild och vi hade lite keramik å det var ganska kul... Sen kom jag å Ahmed på att vi hade bamba tjänst idag... Sååååå smarta är vi!
Så vi stack iväg på det och efter bamba hade vi bara 2 lektioner kvar, Svenska och Idrott. Så jag har haft 3 lektioner idag, chill!!
Och på idrotten körde vi typ "inte nudda golv" fast med folk som jagade såklart då! Skeppsbrott tror jag det kallas.. Eller?
 Idris, Jonathan å Leonid kom å hälsade på, vilket de gör typ varje vecka :) Så när jag tyckte att idrotten blev tråkig så gick jag till dem istället och blev typ attackerad av fotbollar... Jag som är bollrädd också...
Aja det var kul iaf att de kom :)
Kram Tuvizzen <3
 

Kommentera här: