I Onsdags

Ridlektionen igår var jätte bra <3 Det var hoppning och jag hade Viggo ofc <3
Även om det inte gick perfekt så lärde jag mig suuuper mycket så jag är jätte nöjd!
Nästa vecka ska vi också hoppa om det är bra väder så jag ser sjukt mycket fram emot det!
 
Idag så tvingade Destiny mig att berätta för han jag gillar att jag gillar honom... Så jag kikade honom, sen på bussen hem efter Juniorerna så visar jag Dessan och då skickar hon ett hjärta till honom... Pinsamt
Gud asso! Vill typ bara dö! Nästa gång han kommer till skolan så svär jag att jag inte kommer visa mig för honom... Kommer typ låsa in mig i omklädningsrummet eller nått xD
 
Till helgen ska jag hem till finaste Elsa och sova där så det ska bli kul :)
Det kommer bara vara jag, Elsa å hennes pappa hemma hos henne på Lördag för hennes mamma är nån annan stans och hennes brorsa är på fest och kommer hem ganska sent (tror jag iaf...)
 
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: