Hälso Vecka <3

Detta kommer bli min hälso vecka! Ni fattar verkligen inte hur fet jag har känt mig under höst lovet. Godis, chips å läsk nästan varje dag. + skräpmat på allt det!! Nej usch! Aldrig mer! Har mått sååå dåligt över mig själv pga det... Så nu blir det en rejält nyttig vecka för mig!!
Nu gäller dessa regler för mig!
1; Inget godis denna veckan.
2; Inga andra onyttigheter.
3; Bara 3 mackor om dan, Brukar ha 2 till frukost och typ 50 i skolan men nu är det 2 frukost och 1 skolan...
4; Träning varje dag!
Och sista regeln är....
5; Att inte bryta mot några regler!
 
Imorrn ska jag hem till Claudia och träna med henne för hon har också tänkt börja träna mer :) Och hon har tränings grejjor hemma... Vilket inte jag har hehe.
jag har en känsla av att min kropp kommer gilla den har ny livsstilen för en vecka och isf så fortsätter jag nog :) Kanske att jag har såhär varannan vecka elr nått. Men det betyder inte att jag kan trycka i mig godis och skräpmat på mina "vanliga" veckor!! Nej! Mer att jag äter lite godis på Lördagen och det kanske inte gör så mycket om jag råkar äta ett bröd för mycket eller får i mig en godis i skolan men jag kommer fortfara hålla i mina regler lite grann ändå!
 
Nu ska jag köra min dagliga träning så hejdå för tillfället <3
Dagens mellanmål xD
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: