Noralie, Emma och Jag <3

Wow.. Det var verkligen ett tag sedan det var såhär kul att rida! Den senaste tiden har jag bara (och då menar jag verkligen bara) fokuserat på att utvecklas och bli bättre inom ridningen...
Jag har inte skojridit på evigheter.. Jag hade nästan glömt hur sjukt kul det var att bara gallopera i full fart uppför backen tillsammans med sina kompisar!
Jag träffade Noralie på stallet i Söndags så vi bestämde att vi skulle ta en rolig ridtur tillsammans då vi båda var trötta på att rida själv. Sen visade det sig att Emma skulle få rida Emil, så hon hängde med oss.
Emma ska i slutet/mitten av nästa termin få börja hyra Emil eller Grot. Själv så hoppas jag på att hon får Emil då han passar bättre in med Viggo och Frigg (no offence Grot)
På Onsdag, alltså imorrn, ska både jag och Nora lägga in ett gott ord för Emma till Kicki i hopp om att hon kan få börja hyra honom tidigare!
För hon passade verkligen jätte bra på honom och klarade av honom när han var som starkast!
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: