Julafton

Julen är här... 🎶
Nu är det jul igen, ja nu är det jul igen... 🎶
Idag snöade det här ute på Hälsö! 🎶White Christmas 🎶
Blev sååååå glad!... Sen slutade det igen efter typ 5 minuter! Men de la sig faktiskt redan från början så jag hoppas att det kommer mer under natten,, fast Klart.se förstörde mina drömmar!
 
Julklappsöppning har det precis vart och jag fick massor med fina saker.. Och nästan bara saker jag hade önskat mig :D
 
Vi börjar med ett par snygga mjukisar från farmor och farfar
Sen ett par svarta jeans från mamma
Ett par nya snygga schaps
Touch vantar
Ett till par mjukisbyxor från farmor och farfar
En jättegullig topp från Kim
Stora Hårband :D:D:D
En bok från farmor och farfar
Mördarens Apa heter den
Ny väckarklocka då jag inte vaknar av den gamla :D
Schleich häst :) Frieser tror jag?
VS Pure Seduction :D
Jättesmart nagellacksborttagning för sånt som hamnar utanför
Så här ser den ut :)
Nagellacksborttagning som man stoppar ner fingret i och vrider runt :) Jätte jätte smart (mormor har en sån)
Presentkort på 300:- i en klädesbutik på Hälsö som heter Lilleskutt :) Från sjukt snälla morbrorn Karl <3
Apotekets "Soft Red Lipbalm" Snodde alltid mammas innan men nu har jag ett nytt :)
Gullig hårborste med hästar på (pappa i bakgrunden tho xD)
Mascara :)
Concealer
Babylips "Cherry Me"
2 ögonskuggspaletter
3 Nagellack.. det ljusblå kommer från ett märke som heter Tevez. Fullkomligt ÄLSKAR det! Har massor med nagellack därifrån:)
God Jul allihopa! <3

Kram Tuvizzen
1 Fani Ahl:

skriven

Vilken smart nagellacksborttagning :o Funkade den bra eller har du inte testat den än? :3

Svar: den funkar jätte bra! tar bort nagellacket på några sekunder :D
Tuvizzen

Kommentera här: