Baking <3

Jag och mamma har nyss satt upp julgranen och satt i belysningen. Lååång julgran i år, den är ca 2 cm från taket :)
Sen julbakade vi, inför adventsfirandet imorgon. Vi har under ca 2 veckor bakat så mycket olika saker att jag inte ens vågar räkna upp dom! (Mest för att jag inte vet vad e olika sakerna heter...)
När jag höll på att baka nån chokladsak (för barnen) så började det regna ute, trodde vi i alla fall! Gud, det haglade som in i h*lvete... Jag var ute i typ 2-3 minuter och jag var genomblöt när jag kom in å de smälte!
Det mesta har smält på denhär bilden... men ändå! Vill ha snö, NU!
Det här bakade jag när jag blev avbruten och blöt :)
Mamma bakade Nougat och Marsipan stubbar :)
Den goda glöggen blev ju självklart inte bortglömd! MUMS!
 
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: