Nu Satsar Jag På Träning, Skolan Och Ridningen,, Allt På Samma Gång♥

Nu känner jag att jag börjar komma ur form!! Jag har därför tänkt börja träna, varje dag!
Med ett system :) Och det är NI som får detta systemet att funka :)
Jag har x-antal så-kallade "sidvisningar! varje dag :) Och jag kommer utgå från dem!
Idag har jag t.ex haft 6 st sidvisningar än-så-länge! Jag gör det sista gången jag kollar bloggen varje dag :)
System:
Plankan: SV 6x3 sekunder alltså SVx3 = x sekunder :)... Haha märks att skolan närmar sig ;) xD Imorrn :/ :D :( :)
Armhävningar: SV 6/2 stycken alltså SV/2 = x armhävningar :)
Situps: SV 6x1 stycken alltså SVx1 = x situps :)
Squats: SV 6x1 stycken alltså SVx1 = x Squats :)
Allt detta VARJE dag!!
 
Ska bli kul å få fart på träningen igen :D Men såklart så ska ju inte skolan hamna i skymundan!!
Nej nej! Läxor ska göras och det ordentligt! Har jag inte tid så pluggar jag i stallet!! Jag siktar mot stjärnorna och dit ska jag komma också!!
Jag SKA bli veterinär en dag och jag ska kämpa som f*n för å komma dit!
Hur tråkigt det än är! "Det är så kul som man gör det!"
 
Kickis Onsdagsgrupp nu då♥ Yeyy :D *Finaly* Där ska jag f*n kämpa som in i h*lvete!!! xD Ska göra allt jag kan och koncentrera mig enbart på ridningen (på Onsdagarna iaf) ;)
Ridning, Hästar och att hjälpa Djur är mitt kall!!
 
Kram Tuvizzen♥
P.S Mitt läxsystem kommer upp om ett par dagar! Ta gärna del av det om du känner för de♥D.S.

Kommentera här: