Casper

I Måndags började det en ny kille i min klass som heter Casper. Han är sjuukt snäll och en jävligt chill kille som har varit social från de första minuterna. He's my new best friend! Han bor i Säve så han åker med mina älsklingar Melinda och Linnea till skolan. Han har en egen... HÄST!!! Han älskar hästar!
Allt det positiva:
Han är snäll
Han är lätt att snacka med
Han är social
Han älskar hästar
Han ser jävligt bra ut
Han har inget emot att hänga med tjejer (han verkar gilla det väldigt mycket faktiskt)
 
Allt det negativa:
Han röker (inte för att jag bryr mig direkt)
Han dricker (bara ibland)
 
Det är redan 2 tjejer i klassen som är "kära" i honom. Problemet är att ingen av dom vet vad äkta kärlek är! Den ena typ spyr av cigglukt och skulle aldrig klara av att va tsm med honom. Och den andra blir kär i kille efter kille, efter kille, efter kille. Bara för att hon vill vara i ett förhållande.
 
Imorrn blir det skola sen ridskola så jag kanske hinner med ett blogginlägg på kvällen om morgondagens hopplektion, annars lägger jag upp på Torsdag.
Känns så skönt att äntligen ha kommit igång med bloggandet igen!
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: