Tråkigt!♥

Det blev inget stall idag för det var ett stort möte i stallet idag (för de som har häst där) så hon som äger Amandas hästar och också är hennes tränare kunde inte :/ Men det kommer fler chanser!!
Nu när jag är hemma igen så fick jag helt plötsligt jätte tråkigt och ögonen tröttnade på att läsa :P + att jag just nu håller på och läser 3 (!) böcker så min hjärna tröttnade på att få ihop det xD
Men i alla fall så satte jag mig framför dator och sökte upp "Cute Girls Hairstyles" på Youtube som Amanda tipsat om och de är verkligen sjuuukt duktiga på att fläta!! Men hur-som-helst så blev jag sugen på att fläta lite själv :) Så jag satte mig framför spegeln och flätade... Men dålig som jag är så blev mitt hår typ en trasselbomb istället för en fin fläta så jag bestämde mig för att göra något eget! Något där man inte har några instruktioner att följa och man inte ser på en bild/video där det ser onaturligt fint ut!
Och här är resultatet!♥
 
 
 
 
Inte jätte vackert direkt men jag är rätt så nöjd ändå :D
 
Kram och Godnatt Tuvizzen♥
 
 
1 Amanda:

skriven

Super fin!!!!! Hoppas jag lyckas imorgon med din fläta i håret haha xD

Svar: Du lyckades bra♥
Tuvizzen

Kommentera här: