Evigheters Evighet!

Hej allesammans! Ledsen att det var Evigheternas Evighet sen jag bloggade senast!! Under den tiden så har jag ridit en massa, fyllt 13 och vart i hyrstugan en vecka :D Kom hem för några timmar sen!
Nu blir det sträckridning för mig Måndag,Tisdag och förhoppningsvis Onsdag :) På Onsdag tar jag flyget till Stockholm och bilar sedan med Fammo å Faffa till Gotlandsfärjan, åker färjan och är antagligen framme nån gång på Tors :)
Då ska jag träffa älskade Ulla-marie och hennes små ponnysar! I år har hon tyvär inte med sig Dahlia(♥) och hennes föl Black Velvet(♥) Som jag saknar enoooooormt mycket! Men hon har med sig sitt andra avelssto Tweak med sitt lilla föl på 2 månader! Som heter...Trummvirrvel... Billy Jean!!  Är enormt spänd på att få träffa sötnosarna som jag sett bilder på på hemsidan www.lyricsstuteri.se
Här bjuder jag på en liten bild♥
 
Sååååååååååå Söta♥
 
På Lördag blir det bröllop!!! :D Olle och Vinnie ska gifta sig :) Ska bli jätte kul och jag ser verkligen fram emot det!!
 
När jag kommer hem igen så blir det typ en veckas semester (max!) Och sedan vecka 33 ska jag vara miniledare på stallet!  På förra inlägget så fick jag en kommentar av Lolo som kommer på lägret :) Ska bli kul å träffa dig(om du läser detta!) och självklart ska det bli jätte kul å träffa alla andra också!! Älskar läger!!! Längtar!!!!
 
Det var allt för denna gång, men vi hörs innan jag sticker iväg till Gotland och efteråt ska jag berätta ALLT!!!!(och massa bilder blir det självklart också!
Kram Tuvizzen♥
1 Leyla (Lolo):

skriven

Skrev lolo mina vänner säger så men heter leyla och ska hålla utkik efter bilderna fick några utav Matilda också men ska bli kul att se dom du har ☺️

Svar: Aha, Hej Leyla (vilket fint namn)Jag glömde kameran i stallet idag (dumma mig!!!) Men imorrn så ska det bli bilder!!
Kram... Jag bjuder på några bilder i nästa inlägg som jag redan har laddat ner till datorn :D
Kramizzar Tuvizzen♥
Tuvizzen

Kommentera här: