Nu Var Det Alldeles För Länge Sedan

Nu har det gått för lång tid sedan jag bloggade, Jag har dåligt samvete för det då jag vet själv att jag egentligen inte har nån anledning att låta bli att blogga. Speciellt inte nu den senaste månaden då det har hänt väldigt mycket i mitt liv. Vilket kanske är en anledning att jag inte har tänkt så mycket på bloggen?
 
1: Jag har börjat hyra Trolle (True Surprise som han egentligen heter). Anledning?  Han är ung, 8 år tror jag vilket är 10 år yngre än Viggo. Vilket ju självklart betyder att han behöver ridas och röra på sig mer. När han hade Mathilda (som hyr Viggo nu) så reds han inte så mycket då Mathilda har mindre tid att vara i stallet än vad jag har så vi bytte. Vi provred i paddocken och Trolle var väll lite halvgalen... Han lyckades slänga av mig 2 gånger men jag landade på fötterna båda gångerna så det var ingen fara, ganska kul faktiskt! Det är nog ingen som förstår hur mycket jag har saknat Trolle under den tiden som jag har haft Viggo. Självklart så älskar jag ju Viggo men Trolle har ALLTID vart min favorit häst och jag är sjukt glad att jag har Trollson nu <3
 
2: Jag är inte singel längre, det finns inte så mycket mer att säga om det tror jag, Alexander heter han <3
 
3: Jag håller på  att göra om mitt rum, Vilket är ett jävla helvete ärligt talat. Har skaffat ny garderob som jag somnade i första dagen för att jag va så trött... XD Sen ska jag göra mig av med mitt gamla skrivbord och ska skaffa nytt, jag ska flytta sängen och tapetsera... Mycket att göra och jag längtar skiiit mycket tills det blir klart!
 
 
 
Idag ska jag till stallet och rida Trolle om det inte är för hårt i marken. Sen ska bästaste Destiny sova hos mig, Tagga skräckfiiilm <3<3<3<3
 
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: