Våren är här (för ganska länge sedan heheh)

Jag kanske är lite efter med detta inlägg, våren var ju här för länge sedan. Men jag känner det inte som vår innan knopparna börjar slå ut. Men nu är den verkligen här, till och med i Tuvas egna lilla värld.
Om lite mindre än 1 timma ska jag åka till stallet så när jag kom hem passade jag på att gå ut i min lilla trädgård och fota lite. Med min väldigt dåliga kamera.. Men den funkar så jag får väl vara nöjd med det! Ett annat vårtecken enligt mig är ju självklart alla djurbäbisar <3 Så mysiga och fluffiga och små och.. ååhhh jag bara älskar dem!
Åhh vad jag längtar till sommaren! Då ska bloggen bildbombas!
Bilder från i Måndags på den 3 timmar gamla killingen *-* <3
Nu blir det ju rabarberpaj snart :D (Lovar att lägga upp receptet sen när det är dags)
 
Mammas älskade påskhöna :)

Kram Tuvizzen <3
1 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Längtar också till sommar! vem gör det liksom inte haha? :D

Svar: Ja men precis!
Tuvizzen

Kommentera här: