Umeååå

Nu är det bara ca 30 timmar kvar tills jag lyfter från marken. Vid 7 imorgon sitter jag på planet mot Umeå, jag reser med Malmö Aviation för då slipper jag byta flygplan i Stockholm.
Vid 8 tiden mellanlandar mitt plan i Stockholm men jag sitter kvar på planet och väntar tills det lyfter med mig och nya passagerare, i riktning mot Umeå.
 
Men det känns ju jätte trygt att kliva på planet imorgon när jag 30 timmar innan det (alltså nu) sitter och pratar om flygolyckor och försvunna, kraschade flygplan.. Tack SO läraren Henrik...
                                                                                                                                                                      
 
Men jag kan ju se fram emot en rolig vecka (ca 8/9 dagar) med Farmor, Farfar, hunden Noel (<3) och farbror David. Jätte kul att han kunde komma!
Det blir skidor och påskgodis hela veckan, vi ska åka snöskoter i skogarna runt stugan och skidor i en av skidbackarna som ligger närmast. Sen ska vi gå upp extra tidigt en dag och åka till fjället, som har mest snö i hela sverige just nu. 1,5 meter + snökanoner.. Jag kommer drunkna i snö!
 
Kram Tuvizzen <3

Kommentera här: