Snöskoter Söndag

Dagen efter Borgafjäll var alla så trötta i kroppen så det blev skoterutflykt. Jag satte mig bakom David (min farbror) och farmor satt bakom farfar. Så bar det av. Farfar och farmor i täten och jag och David några meter bakom, anledningen till att jag åkte med David var helt enkelt för att jag ville det. Han kör jätte roligt och ska alltid gasa på lite (mycket) extra. Så vi kör i ca 20-30 minuter och kommer fram till en mysig kulle som ligger på en stor åker/äng. Det var jätte vacker där (självklart kommer det bilder sen) så vi gjorde upp en eld och grillade korv. Sen fick jag ta den ena skotern och åka ut och köra runt på åkern/ängen. Det var jättekul! Efter en stund när jag kände mig säker på at jag klarade av att köra den så vågade jag gasa på lite... Eller mycket, hahah.. Efteråt när vi skulle köra hem, då var det David som körde igen, då frågade jag David vad farmor sa när jag gasade på.. Hans svar var att hon sa "ooojdå" hahahaha, det var ungefär den reaktionen jag hade väntat mig! Men det var iallafall en mysig skotertur och för er som inte har åkt snöskoter än. Prova! Så fort ni får chansen så prova! Ni kommer inte ångra er!
Men nu ska jag äta frukost och dra ut på en (till) skotertur, så skriver jag sen om skidåkningen igår.
Kram Tuvizzen <3
1 Travelmania:

skriven

Vilka fina bilder! Gillar den med hålet i träd(=

Svar: Tack! Gillar också den :)Kram Tuvizzen
Tuvizzen

Kommentera här: