En Överraskning På Universeum♥

Guud vad veckorna går fort nu i sommar värmen!!
Jag ska iväg och rida nu!! ... Sånna här dagar vill man ju va ledig!! Inte springa runt i as varma ridkläder några timmar!!
Meen... Det blir nog tights idag för mig!! Orkar INTE ha på mig ridkläder!!
 
 
Idag så var vi på Universeum... Och det bästa som kunde hända, Hände Mig!!
Ni vet Bo Runsten(♥) (Bosse) Som jag praoade hos?! Han var där!! Han spelade in ett avsnitt av djursjukhuset där han opererade på en fisk!! (Det kommer ut till våren) Jag tjatade och tjatade och tjatade... och tjatade... och fjäskade lite för den snälle vakten... Men ... Jag fick ändå INTE gå in å träffa Bosse även fast de hade slutat spela in... MEN... När vi skulle äta så var jag fortfarande lite sur (och ledsen) för att jag inte fått träffa honom.. Och gissa vem jag träffar i Cafeet?! Jo.. BOSSE!! Och vi kramas och pratar lite om bl.a Musse, en kanin som kom in när jag praoade :) Han mådde bra och hade blivit frisk igen :) När vi skulle åka med bussen så passade jag på att springa in i Cafeet för att säga hejdå till Bosse, och fråga hur det var med att praoa med honom till våren (i 7:an) Och han tycke att det skulle vara Jätte kul om jag kom och praoade hos honom igen :D Sååå... Nu vet jag var jag ska praoa till våren 2015 :D
 
Kram Tuvizzen♥

Kommentera här: