Jag Är Död Nästa Tisag!

Nu jag lista upp resten av denna veckan och fram till Måndag den 3 mars (!)

Idag: Skola. STäda, Städa, Städa och Blogga! I skolan idag så pratade jag inför klassen :) Inget jätte stort för mig som vetat det länge men jag fick många glada blickar på mig :D Jo, I mitten av januari (typ) så pratade jag med Lisa om ifall vi kanske kunde få ha Prao som Gunnestorp (v.14) Och hon svarade "vet inte. Jag ska fråga Ola" Och jag frågade henne faktiskt i 3 veckor om hon hade pratat med honom än, hade hon det? NEJ! Så, jag tog saken i egna händer och gick och pratade med Ola, Och han sa... "wait for it" ... JA! :D Så Ända tills idag har jag frågat Lisa om jag får prata med klassen om det och hon har sagt "visst, vi tar det på torsdag". Men det kom ALLTID något i vägen eller så glömde hon! Så idag gick jag till Lisa och sa "Idag SKA jag prata med klassen!"   Och hon sa bara "Okej" Så jag drar med mig Isabelle och Savanna (man vill ju inte dansa själv)   och jag pratar, och pratar, och pratar. Jag får massa frågor om När, Var och Hur Länge   och jag svarar samma sak på den femtioelfte frågan som på den första, Det bestämmer vi i klassen senare, Det får du bestämma med dina föräldrar och en eller två dagar!  det hela slutar med att nästan alla i klassen håller upp 2 fingrar i luften :P

Imorgon: Cas, Fri ritt♥

Lördag: VVVVVIIIIIILLLLLLAAAAAAA!!!!!!!!! Kanske (!) är med Issa♥ Läsa!

Söndag: Bambi (ofc) Får väll se hur det går med tanke på hur Figge betedde sig i Måndags!

Måndag: Ska redovisa bok på bibblan i Tuve! Spegeln en skräcksagasom den heter.. Jag har varken läst ut den eller förberett mig än :/ Och Ridlektion såklart♥

Tisdag: SKIDRESA!!!!!! JIPPIE!!!!!!!!! :D

Onsdag: Cas lektion♥

Torsdag: Cas, Igen. Fri ritt♥

Fredag: Götets Horse Show!!!! YEYY!!!

Lördag: Ska kanske på fest hos min låtsas moster Kim som fyller år♥

Söndag: Bambin☺ :)

Måndag: Ridlektion Igen♥☺☻

Tisdag:  DÖD!!!

Kommentera här: